Ebook Jom Berhenti Merokok


Kehidupan Lebih Baik Tanpa Rokok

Saya pernah menganggap merokok itu menyeronokkan dan membantu kehidupan sosial saya. Tetapi sesudah membaca e-book Jom Berhenti Merokok ini dan mengamalkannya, saya berjaya berhenti merokok. Ternyata, anggapan saya yang menganggap rokok adalah sesuatu yang menyeronokkan hanyalah alasan untuk menyedapkan hati saya sahaja. Ternyata, kehidupan saya lebih baik tanpa perlu kelam-kabut hisap rokok di luar selepas makan. Saya menikmati juadah dan minuman sepuas-puasnya dan yang paling best ialah saya tak perlukan rokok selepas makan... =)

Firdaus
Firdaus Radzi, 31, Kuala Lumpur, Marketing Exec

Untuk maklumat lanjut, sila KLIK SINI

0 comments:

Galeri Ebook Melayu: Ebook Jom Berhenti Merokok | Galeri Ebook Melayu

Back to TOP  

Ebook Melayu