Ebook Panduan Lengkap Bina Badan Versi Bahasa Melayu

Buku ini mengandungi 5 langkah-langkah yang perlu anda ikuti untuk mendapatkan badan berotot. Bermula dengan meningkatkan kadar metabolisma badan anda, latihan-latihan lengkap yang perlu dilakukan, tips-tips hebat, apa yang perlu anda ambil untuk diet, ketahui bagaimana otot boleh membesar, dan apa yang diperlukan untuk ia membesar. Lengkap!

Jom Bina Badan
Testimoni Pembeli

Mengapa saya membeli buku 5 langkah mendapatkan badan berotot.......

Sebab ebook ini sangat baik untuk yang mula membina otot atau orang dah lama

Sebab ebook ini banyak menerangkan cara-cara yang senang difahami.Walaupun saya dah 1 tahun membina otot,saya mencari sebuah ebook yang mudah di-fahami dan sekarang saya dah jumpa ebook itu.

Tak rugi sesen pun apabila anda membeli ebook ini.Ebook ini dalam bahasa malaysia dan yang pertama saya jumpa di-MALAYSIA

Wan Shah Rahim

Keterangan lanjut, sila klik sini



Laman Web Rasmi : Jom Bina Badan

0 comments:

Galeri Ebook Melayu: Ebook Panduan Lengkap Bina Badan Versi Bahasa Melayu | Galeri Ebook Melayu

Back to TOP  

Ebook Melayu