Ebook Mas Kahwin Yang Hilang - Rahsia Cari Duit Perkahwinan

Ebook Mas Kahwin Yang Hilang akan menerangkan kepada anda tentang asas-asas teknik pengurusan kewangan yang betul KHUSUS untuk orang-orang bujang yang sedang berusaha mengumpukan duit untuk perkahwinan mereka. Di dalam buku ini , anda akan didedahkan dengan :-



20 Tips bagaimana anda boleh berjimat dan mengumpulkan wang sehingga RM10,000 dengan mudah

5 Cara bagaimana anda dapat mangawal, mengurang serta melangsaikan hutanganda dengan cepat.

Kesilapan-kesilapan yang sering dilakukan oleh orang ramai apabila cuba mengatasi masalah kewangan mereka dan bagaimana hendak mengelakkannya.

12 Cara bagaimana anda boleh meningkatkan pendapatan anda

CONTOH - Bagaimana seorang pemuda menjana pendapatan sehingga RM3,000 dalam masa 5 jam dengan hanya berdiri di khalayak ramai. (Bukan meminta sedekah)

Rahsia bagaimana memperolehi rezeki yang melimpah ruah seperti yang telah dijanjikan oleh Allah khusus untuk mereka yang ingin mendirikan rumahtangga.

3 Perkara yang perlu anda ketahui sebelum anda membuat sebarang kerja-kerja sampingan untuk menambah pendapatan. Jika tidak, anda mungkin akan kehilangan lebih banyak wang!

Serta berbagai lagi rahsia serta tips yang menarik yang boleh dijadikan panduan hidupanda di dalam mengharungi kehidupan sebelum dan selepas berumahtangga



Keterangan lanjut, sila klik sini.

Laman Web: Mas Kahwin Yang Hilang

Read more...

Ebook Raja Adsense - Panduan Adsense Dalam Bahasa Melayu



E-book Raja Adsense sesuai dimiliki oleh mereka yang baru (newbie) ingin mencuba cari duit dengan adsense. Banyak tip, panduan, langkah-langkah yang mudah diikuti bermula dari awal hingga lah terciptanya laman web adsense. Mula-mula saya belajar buat adsense dari e-book ini dan makin lama makin faham bagaimana adsense memberi duit pada kita. Kalau saya tau tentang adsense ni lebih awal, kan untung lah saya dan mungkin dah banyak saya buat duit melalui adsense. Terima kasih RajaAdsense yg banyak mendedahkan rahsia adsense yg. setanding dengan e-book luar negara. Tak payah beli ebook mat saleh yang mahal-mahal, ebook ni pun dah cukup baik untuk kita mulakan bisnes adsense.

Meor Shukri
Penang

Panduan Raja Adsense telah berada di pasaran selama 4 tahun. Ia terus bertahan dan berkembang sehingga hari ini. Ini mengambarkan betapa kukuhnya dan bermanfaatnya Ebook ini dalam mendidik Masyarakat Malaysia tentang potensi buat duit dengan internet. Ia merupakan satu tempoh yang cukup lama dan matang bagi membantu anda mengenali potensi buat duit di internet yang sebenar. Bukan cakap kosong, ia terbukti telah membantu ramai rakyat Malaysia mengenali Google Adsense.

Untuk keterangan lanjut, sila klik sini

Laman Web: Raja Adsense

Read more...

Ebook Panduan Lengkap Bina Badan Versi Bahasa Melayu

Buku ini mengandungi 5 langkah-langkah yang perlu anda ikuti untuk mendapatkan badan berotot. Bermula dengan meningkatkan kadar metabolisma badan anda, latihan-latihan lengkap yang perlu dilakukan, tips-tips hebat, apa yang perlu anda ambil untuk diet, ketahui bagaimana otot boleh membesar, dan apa yang diperlukan untuk ia membesar. Lengkap!

Jom Bina Badan
Testimoni Pembeli

Mengapa saya membeli buku 5 langkah mendapatkan badan berotot.......

Sebab ebook ini sangat baik untuk yang mula membina otot atau orang dah lama

Sebab ebook ini banyak menerangkan cara-cara yang senang difahami.Walaupun saya dah 1 tahun membina otot,saya mencari sebuah ebook yang mudah di-fahami dan sekarang saya dah jumpa ebook itu.

Tak rugi sesen pun apabila anda membeli ebook ini.Ebook ini dalam bahasa malaysia dan yang pertama saya jumpa di-MALAYSIA

Wan Shah Rahim

Keterangan lanjut, sila klik sini



Laman Web Rasmi : Jom Bina Badan

Read more...

Ebook Emas PERCUMA Dalam Barangan Elektronik Terpakai

Anda mahu buat pelaburan emas, tetapi tidak ada modal?

Kini ada alternatif untuk anda...

Dapatkan emas-emas tersembunyi yang memang sudah tersedia dalam barangan elektronik terpakai/rosak

Beri pada tukang emas elektronik untuk proses, kemudian terus dapat untung tanpa modal..

Satu CPU lama berharga RM xx.xx dan CPU baru berharga RM xx.xx

Satu orang pembeli ebook ini telah beritahu: ia perasan pekerja sebuah hospital di kawasan rumahnya biasa membuang CPU yang telah lama. Biasa dibuang 10 ke 15 CPU dalam beberapa bulan hanya untuk 1 department!

Bayangkan ada berapa ribu department untuk swasta dan kerajaan yang ada di Malaysia?



Ramai orang tidak tahu barangan ini adalah berharga,
Oleh itu anda boleh dapatkan secara percuma sahaja dari mereka!

Ketahui lebih lanjut  di sini

Laman Web Rasmi : Emas Percuma

Read more...

Ebook Rahsia Mudah Hamil Khas Buat Mereka Yang Sukar Dapat Zuriat

Satu panduan lengkap ilmu-ilmu tentang kesuburan telah dilancarkan dalam bentuk ebook. Ebooknya bertajuk ‘Rahsia Mudah Hamil’. Ia ditulis oleh sepasang suami isteri yang pernah mengalami masalah yang sama sebelum dikurniakan zuriat. Ini telah menggerakkan mereka untuk membuat satu kajian yang mendalam terhadap ilmu-ilmu tentang kesuburan. Oleh kerana kedua-dua mereka berkelulusan Ijazah Sarjana Muda dalam Bidang Genetik dan Sains Pemakanan, bukan menjadi suatu masalah bagi mereka untuk mendapatkan maklumat-maklumat dari sumber-sumber yang jarang dicapai oleh kebanyakan orang.
Rahsia Mudah Hamil

Apa yang menariknya, mereka telah membuat kajian selama 3 tahun sehingga terhasillah suatu bentuk penulisan yang saya rasa merupakan satu sejarah di Malaysia kerana menurut penulis, setakat ini tidak pernah ada satu pun buku lebih-lebih lagi ebook yang ditulis khusus untuk golongan yang sukar dapat zuriat.

Hasil kajian mereka selama 3 tahun itu, mereka telah berjaya menghasilkan satu ebook setebal kira-kira 300 m/s yang penuh dengan informasi dan panduan yang praktikal. Tetapi oleh kerana terlalu tebal, mereka telah mengeluarkan 1 bab dari ebook tersebut untuk diterbitkan sebagai ebook yang kedua nanti. Walaupun begitu, ebook Rahsia Mudah Hamil masih cukup tebal bagi kategori ebook sebab ia berjumlah 212 m/s.

Daripada 212 m/s ebook Rahsia Mudah Hamil itu, penulis telah memetik satu bahagian dari ebok tersebut sebanyak 23 m/s dan diberikan secara percuma dalam bentuk report yang sangat praktikal bertajuk ‘Mengesan Kesuburan Dengan Kaedah BBT’. Ia mula diedar sejak Oktober 2008 dan sehinga Mei 2009 dan telah dimuatturun dan dibaca oleh 1426 orang. Dalam tempoh tersebut, beliau menerima beberapa email daripada pembaca yang memberikan pengakuan ikhlas mereka bagaimana dengan report percuma 23 m/s tersebut, dengan izin Allah swt mereka telah berjaya hamil anak pertama.

Ya..itu hanya 23 m/s. Bagaimana pula dengan 212 m/s. Kata penulis, beliau yakin setiap orang yang membeli Ebook Rahsia Mudah Hamil, sudah pasti mereka akan membeli ebook susulan kedua mereka nanti.

Yang paling menakjubkan, penulis telah membongkarkan sebanyak 15 kaedah untuk mengesan hari-hari subur bagi meningkatkan peluang kehamilan. Sesuatu yang sangat-sangat jarang diketahui oleh semua orang. Semuanya didapati dari sumber-sumber kajian saintifik seperti buku rujukan luar negara dan jurnal-jurnal perubatan.

Sebenarnya banyak lagi intro tentang isi kandungannya, kalau anda mahu tahu lebih lanjut, apa kata anda singgah sebentar ke Laman Jualan ebook Rahsia Mudah Hamil di sini

Di laman jualan tersebut terdapat ulasan mereka yang diberi peluang untuk membacanya lebih awal. Kesemua mereka benar-benar kagum dengan isi kandungan ebook tersebut.

Keterangan lanjut sila klik sini


Laman Web Rasmi: Panduan Mudah Hamil

Read more...

Ebook Rahsia Vokal : Sumber Maklumat Nyanyian Pertama Di Malaysia

Rahsia Vokal

Menyanyi merupakan satu aktiviti yang digemari ramai,bukan sahaja dikalangan anak anak muda malah ianya juga digemari oleh para belia,pakcik makcik dan ada juga golongan yg sudah berumur.

Tidak dinafikan yang penonton kita memang menggemari nyanyian.Pun begitu masih banyak kekurangan pada kualiti penyanyi penyanyi yang mengambil bahagian,yang bagus boleh dikira dengan jari.

Ini terjadi kerana mungkin pendedahan yang kurang terhadap ilmu nyanyian.Ramai yang boleh menyanyi namun tak ramai yang tahu teknik sebenar cara menyanyi dengan betul.

"Fakta: Semua Orang Boleh Menyanyi"
Ini mungkin mengejutkan ramai orang dan juga menggembirakan ramai orang.Kini dengan sedikit kesungguhan dan disiplin dalam mendalami ilmu nyanyian anda sudah boleh menyanyi.Ini diakui oleh ramai guru guru vokal diserata dunia

Buat pertama kali di Malaysia seorang bekas penyanyi tanahair hari ini tampil dengan menyediakan satu kompilasi teknik teknik serta tips tips nyanyian kepada umum dengan menulis sebuah ebook berjudul Rahsia Vokal.Beliau yang dimaksudkan ialah saudara Zarul Umbrella,bekas penyanyi kumpulan pop 90an yang pernah popular dengan lagu Ramalan Ku Benar Belaka dan Bukalah Hatimu.Beliau telah membentangkan segala rahsia serta teknik nayanyian yang betul yang pernah diguna pakai oleh beliau sendiri semasa menjadi penyanyi pro suatu ketika dahulu.

Apa yang menarik tentang ebook ini?Mungkin inilah yang anda fikirkan sekarang bukan? Baiklah mari saya terangkan.

Berikut adalah beberapa tips serta teknik nyanyian yang terdapat dalam ebook ini:-

# Bagaimana dengan latihan pernafasan yang betul mampu memberikan anda satu kuasa pernafasan yang hebat ketika menyanyi.
# Bagaimana dengan latihan pernafasan menggunakan teknik “SSSS”, mampu melatih pernafasan bagi pelbagai rentak serta nada lagu.
# Bagaimana untuk melakukan pernafasan ketika menyanyi, jika salah meletakkan nafas, nyanyian mudah menjadi sumbang dan anda mudah termengah.
# Bagaimana mengelak diri dari mengalami kecederaan suara. Jika berlaku anda terpaksa berehat lama sehingga anda pulih. (itu pun jika boleh pulih)
# Bagaimana menggunakan otot-otot yang berkaitan sahaja bagi mengeluarkan suara yang berdaya tinggi tanpa memberi tekanan kepada otot-otot yang yang lain.

...dan banyak lagi tip tip yang menarik untuk dibaca dan dipraktikkan.

Jadi jika anda merupakan peminat karaoke,selalu memasuki pertandingan nyanyian atau mungkin anda bercita cita untuk mengasah bakat anda menjadi superstar ini lah masanya untuk anda mengambil peluang ini sementara ianya dipasaran dengan memiliki ebook unik ini.

Anda boleh melawat laman web ini untuk mendapatkan salinan ebook anda di sini



Laman Web Rasmi : Rahsia Vokal

p/s jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan ebook ini kerana ini adalah ebook yang pertama dalam bahasa melayu mengenai vokal

p/s/s harga yang ditawarkan juga adalah jauh lebih murah jika nak dibandingkan dengan yuran kelas vokal

Read more...

Galeri Ebook Melayu

Back to TOP